NEDEN BRADYROSE

Bunu anlamak için öncelikle beni tanımanız gerekiyor. Ben yaklaşık 2003 ten bu yana parfüm, açık parfüm, kozmetik ve temizlik ürünleri alanında, satış ve pazarlama ile ilgileniyorum. Farklı firmalarda, farklı segmentler ile birlikte çalıştım. Doğrudan müşteriler ve tüketiciler ile muhattap oldum. Onların isteklerini ve şikayetlerini dinledim. Neredeyse 10 yılım firmalara müşterilerin isteklerini ve şikayetlerini anlatmakla geçti. bu 10 yılın son 6 yılı sadece açık parfüm sektöründe geçti. Dolayısıyla hem tüketici hem de satıcı olarak ben de sizden biriyim. Her şeyden önce bende bir tüketiciyim. Bu yüzden isteklerinizi ve şikayetlerinizi daha iyi anlayabiliyor ve daha sağlıklı çözümler üretebiliyorum.

Çalışmış olduğum yıllarımdan aldığım ders şu oldu: "Mademki firmalar ile tüketiciler arasındaki sıkıntıları giderilemiyor, firmaların istekleri karşılanamıyor, o zaman sen  bu tüketicilere bu sıkıntılardan arınmış, istekleri karşılayan bir ürün sun. hem tüketici mutlu olsun hem sen mutlu ol"

İşte bu düşünce ve ilke ile yola çıktık. Sizden birisi olarak bu sektörde bizden daha iyi bir hizmet alabileceğiniz bir marka daha olduğuna inanmıyorum. Her şeyden önce ben tüketicinin mutlak suretle korunmasının temel ilke olduğunu düşünüyorum. Çünkü hepimiz biliyoruz ki mutlu bir tüketim her zaman yeniden ve yeniden tekrar edecektir.

Bizimle beraber ürünlerimizi tüketirken içiniz rahat olsun. Yılların birikimiyle yola çıktık ve müşteri memnuniyetini kendimize bir ilke edindik.  Her şey sizler daha iyi bir hizmet alabilesiniz diye.